YABANCI DİZİ | Stranger Things

Stranger Things yabancı dizi izlemeye yeni başlayan liseliler için en uygun dizi bence. Çok kötü değil ama iyi de değil. Şöyle kötü böyle kötü demeyeceğim, iyi taraflarını yazıp kısaca geçmek niyetindeyim. 1.sezonu 8 bölümlük izledim başka sezon da izlemeyi düşünmüyorum.
Konu kafa karıştırmıyor, tahmin edilebilir bir şekilde ilerliyor dizi. Tahmin ettiğimden daha ilginç bir şey çıkar mı düşüncesiyle, bir de kaybolan çocuğu anne iç güdüsüyle merak ettiğimden galiba devam etme ihtiyacı hissettim. Ama konu güzel, kurgu da iyiydi yani saçma dedirtmiyor. Dark'ın  olabiletesinden daha yüksekti konusu ama kesinlikle bir Dark değil. Çocukların çok fazla ön planda olması biraz çocuk dizisi moduna sokabiliyor ama tam öyle diyemeyiz. Çocuklar çok tatlı bi kere. Onların merakı, diğer boyut meselesi, mekanın bükülüp farklı bir delik açılma olayı bence çok ilgi çekiciydi. Bilim adamlarının bir şey meydana getirip sonra onu kontrol edemeyişleri..  vs.. Ama bakıyorsunuz gereksiz bir sahneyle yavaş ilerliyor, ama önemli bir olguyu kısaca geçivermişler. Müzik falan hak getire zaten. Yazarken şimdi yahu neden izledim diye hayret ettim kendime. İşte bunlar hep yokluktan. Dark'ı özledim yeminlen. 2. sezonu çekseler de tadını çıkara çıkara ayda 1 bölümcük izlesek. Arkadaşlar Dark çok iyiydi ya.

Yorumlar

Popüler Yayınlar