YABANCI DİZİ | Manhunt (2017)

Herkese merhabalar arkadaşlar..
Bu diziyi geçen hafta izlemiştim ama yazmaya vaktim olmadığı için bu zamana kaldı. Bu mükemmel mesaj içerikli diziden sonra epey bir dizi izlememe kararı almış bulunmaktayım. Diziyi izledikten sonra bu kararı anlayışla karşılayacağınızı umut ediyorum. Benim dizi izlemem sizi ne kadar ilgilendiriyorsa artık! 
Koyduğum fotoğrafın dizinin afişiyle alakası yok çünkü ben afişte yer alan iyi adamı sevmiyorum. (Bu noktada iyi adam olmadan kötü adamı sevdiğimi anlayamam elbette ama şimdilik bunun bir önemi yok.) Şöyle ki, zaten dizi de bunu anlatmaya çabalıyor. İyiler gerçekten iyi midir, kötüler gerçekten kötü müdür?  Bize faydalı gelen şeyler gerçekten ne kadar faydalıdır? Ama senaristimiz bizim algıladığımız şekliyle kötü şeyi meşrulaştırmamak için dizinin sonlarına doğru kötü adamın nasıl basit nedenlerden ötürü kötü olduğunu vurgulamaya çabalamış, güzelim manifestoyu aslında ne kadar hastalıklı bir zihinden çıktığı konusunu da askıda bırakmış. Kötü adama sırf kötü olduğu için yapılan haksızlığı da bir ben görmüş olamam diye düşünüyorum. Zira her suçlu, suçlu değildir. 
Manifesto, ahh o manifesto... İnsanların modern dünyada (şartlarda) kendilerinin gerçekte ne olduklarını görmekten korktukları için konumlarının, titrlerinin, mesleklerinin, sosyal medya hesaplarının, cv'lerinin, telefonlarının, televizyonlarının, geçmişlerinin, geleceklerinin arkasında saklandıklarını iddia ediyor en kısa ve öz haliylen. 
Dizi sakin ilerliyor fakat iyi ve kötü adam arasında geçen diyalogları nefesinizi tutarak izleyeceğinizi düşünüyorum. Fazla uzatmayacağım, bence izleyin. 2.sezon gelirse iyi adamın nasıl kötü adama dönüştüğünü ele alacaklarını buraya yazıyor, iyi seyirler diliyorum.

Yorumlar

POP 5