Film | Thunder road


Bu film hakkında okuduğum tek şey, başroldeki adam filmde oynamayı kabul etmeseymiş film başka bir başrolle hiç çekilmeyecekmiş, idi. Hem yazan hem yöneten hem oynayan da kendisi. Kendi kendine böyle bir diyalog içerisine girmiş olabilir bu adam inanırım ben. İzledikten sonra gerçekten de adamın olağanüstü bir performans sergilediğine şahit oldum. 
Konuşanı değil de dinleyeni uzun uzun çeken kamera çekiminden sonra bu filmin çekim tarzına bayılabilirim evet. Ayrıca en iyi başlangıç sahnesi performansı ödülünü de verdim gitti. 
Filmde bir kişiye odaklanılmasını seviyorum ve onun çaresizliğini izlemek en iyi aksiyon filminden bile daha çok kilitliyor beni ekrana. 
Ama sizler sevmezsiniz. Bunu mu övdün bize diyebilirsiniz. Övdüm oldu valla. 





 

Yorumlar

Popüler Yayınlar