KETEBE ÇOCUK KİTAPLARI

 
Dünyanın en tatlı çocuk kitaplarıyla karşınızdayım sevgili okurlar! Ketebe Yayınlarına zaten güvenirim, PostÖykü ekibiylen içiçelerdir. Ketebe Çocuk da onların bir uzantısı. Normalde çocuk kitaplarına para vermekten çok hoşlanmam. Ama bunlar şimdiye kadar hiç düşünmeden aldığım -tabi ki yayınevine olan güvenimle birlikte- en hoş kitaplar. Zeynep çok beğendi ve özellikle Ağaç dedi ki kitabının resimlerine bayıldı, çok ilgisini çekti. İşin ilginç yanı bu kitaplar bana da iyi geldi. İçim açıldı. Bir yetişkinin çocuğundan ziyade ilk önce kendisi için çocuk kitabı alması gerektiğini biliyor muydunuz? Ben artık biliyorum. 

Meraklı Sorular bilgeçocuk dergisi tarzında içinde ilginç bilgiler bulabileceğiniz bir kitap. Mesela larıncalardan biraz bahsetmiş, biz hemen oradan  ilham alıp kocaman bir karınca kolonisi yaptık. 

Ağaç dedi ki kitabı benim kalbimi çaldı, daha da başka bir şey demiyorum. 

Dinozor Rori acayip şirin bir şey. Normalde yaş aralığı veririm ama çocuk kitaplarında vermeyeceğim.

Postacı Fero'nun yazarları türk ve gurur duydum böyle bir eser ortaya koydukları için. Sade ve suluboyamsı çizimleriyle o da çok tatlı.

Biri Sırtımı Kalıyabilir mi Lütfen de hakeza... :) öyle güldük ki artık üstüste 7. Kez okumamaya karar verdik.

Zeynebe kitapları okumadan önce onum karıştırmasına müsaade ediyorum ve resimlerinden konularının ne olduğunu tahmin etmesi için ona zaman tanıyorum. Bir kitabı tanımadaki süreci uzatmış oluyoruz böylelikle. Fikir olur belki size de.

Kıymetli, huzurlu, sevgili okumalar....


Yorumlar

Popüler Yayınlar