YABANCI DİZİ | Marcella (2016)

Polisiyeyi seviyorum ve sıkı polisiyeleri özlüyorum arkadaşlar. Popüler olmayan, belki de adını hiç duymadığınız, alışık olmadığımız bir kurguyla karşımıza çıkan Marcella diğer yabancı dizilerden farklı olarak başrol oyuncumuz her yönüyle mükemmel biri olmayıp bir anne olarak aşırı derecede problemli bulduğum polis memurunun bitmek tükenmek bilmeyen belalarını konu alıyor diyebiliriz. Hem bireysel hem toplumsal hem güncel hem hiç karşılaşmadığımız konuları ele alan dizimizi ilk başta benim gibi hafife alırsanız sonra bir sürü isim ve bir sürü olay karşısında neye uğradığınızı şaşırabilirsiniz. Toplamda 2 sezon olup her sezonu 8 bölümden oluşan dizimizde sevgili Marcellacığımızın sıkıntısını hala öğrenemememizin yanında diğer bir sürü meselelerde soru işaretleriyle birlikte sezonu kapatmış durumda. Her sezonda bir olay ele alınıyor ama bir önceki sezondan da kopulmuyor. Yavaş ilerliyor diyemem sadece çok fazla olay birbirini takip ediyor ve sürekli sıkıntılı durumlar çıkıyor. Pis bir dizi değil, çok nadir olmakla birlikte aşırı mide bulandırıcı sahneler var evet polisiye nihayetinde. Ama böyle psikopatlar gerçekten var mı bilemiyorum. Bu netflix, tamam kötüyü görüyoruz falan, olayların içine giriyoruz da yani herkes izliyor bu filmleri ve eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmek gibi geliyor bana. Neyse işin etik kısmına girmeyelim.
Kısacası izlenebilir değişik tarzda bir dizi. Orta bölümlerde Marcella'dan içiniz kararıp 'ya tamam da tüm bunlardan banane' demeyecekseniz izleyin. Galiba yaşlanıyorum arkadaşlar. Ama şeyi seviyorum ben çok insan ilişkilerini dışardan izlemeyi. Yani tamamiyle beni ilgilendirmese bile dizideki o süreç beni kendine çekiyor. Dediğim gibi tarzı biraz değişik. Bu kadar. 

Yorumlar

POP 5