KİTAP OKUYAN ÇOCUK YETİŞTİRMEK / Megan Daley / Orenda yay.

 

Selam canlarım. Kapağındaki renk seçimlerine hayran olduğum, yazarının sempatikliğinden okumaktan kendimi alamadığım ve neredeyse değindiği her konuda doğru yapıyormuşum dediğim bir kitapla karşınızdayım. Yayın isimleri benim için çok önemlidir ve bu kitaptan sonra kitap alırken yayın konusunda ne kadar tutucu olduğumun farkına vardım. #evladımsanadiyorum 'un kitap okuma grubunun kasım ayı kitabıdır kendisi. Tavsiye kitaplara da önyargılıyım evet. (Ne kadar gıcık bir insan olmuşum öyle) Ama değişiklik iyidir diye düşünüp bir de kitabın adı dikkatimi çekince alıp okumaya karar verdim. 

30 yaşımda şöyle bir hal içerisindeyim galiba. Okuyacağım tüm iyi kitapları okudum ve bundan sonra okuyacağım hiçbir kitap hayatımda müthiş değişiklikler yapamaz. Evet belki öyle ama bu hiç kitap okumayacağım, tavsiye almayacağım, kızıma çocuk kitapları okumayacağım, kızıma çocuk kitaplarını tekrar tekrar okumayacağım anlamına gelmemeli değil mi.

Kitap güzel. Çatıştığım noktalardan birisi, bu kadar da olmaz yani kitap kitap kitap oku oku oku... tabi ki onu demek istemiyor, bu başlıkları birsürü alternatif sunması olarak da algılayabiliriz ama kendi hayatından bahsedince kadın ara ara onu da demek istiyor gibi... bir de müslüman olmayan insanların her konudaki genişliğini doğru bir şekild yorumlayıp kendi hayatımıza uygularken nelere dikkat etmemiz gerektiği noktasında bocaladığım yerler var. O kendimle kendim arasında bir mevzu tabi, çaresini bulursanız yorumlara yazabilirsiniz elbette. Sevgiler. Kıymetli okumalar.



Yorumlar

Popüler Yayınlar