FİLM | The Irishman

Uzun zamandan beri bu tarz bir film izlemememin verdiği keyifle... İlk başta (2 saat boyunca) başrolleri gençleştirmeleri hiç hoşuma gitmese de, yemek yerkenki ağız şapırtılarından nefes alıp vermelerini kadar neredeyse tüm sesleri duysam da, her yarım saatte bir kahkaha attırıp aslında komik bir şey olmasa da, ters köşe yapıp o kadarlık film izleme deneyimimi boşuna çıkartmış olsa da, iyi bir filmdi. Böyle unutulmaz değil ama iyi bir filmdi. Zevk sahibi olan herkes 2. Saate kadar dayanıp sonrasında hayranlıkla bitirebilir emin olun. Nostaljik havası vermişler ama ben alamadım, De Niro'nun lenslerini beğenmedim, Pesci'yi çok tanımıyorum ama Pacino'nun o babacan ve bir o kadar da haylaz, umursamaz ve inatçılığını hayranlıkla izledim. Diyaloglar müthiş doğaldı, öyle doğaldı ki, adamlar yan masamızda konuşuyor gibiydiler sanki. Çok keyif aldım, tadı damağımda kaldı. Kırk yılda bir film başına oturacak olanlar bile izleyebilir bence. Gurme olanlar zaten kaçırmaz. Keyifli seyirler.

Yorumlar