FİLM | Dancer in the Dark

Dancer in the dark biraz değişik bir film o yüzden kırk yılda bir oturup izleyecek olanlara bu filmi tavsiye etmem. Ama eğer film gurmesi olduysanız izlemeden  geçmeyin. 
Post öykü'de güray süngü'nün filmi tanıtması üzerine izlediğim, ancak tanıtım yazısını filmden daha iyi bulduğum değişik bir film.. Süngü'nün de dediği üzere filmin konusu klişe bir konu lâkin ben izleyince farkettim ki klişeleri bile unutmuşuz. Filmi farklı kılansa yönetmenin çekim tarzı. Bana biraz fazla sallantılı geldi başlarda başım bile döndü ama Selma'nın hayatına girince o sallantılar da normale dönüyor. Aradaki dansları sevmedim hint filmlerini hatırlattı ama şarkı sözleri ni atlarsak Selma'nin hislerini de atlamış olacağımız da bir gerçek.
Son yarım saatini izlemek istemedim inanın. Daha fazla dayanamazdım galiba. Siz izleyin ama. Belki bana da anlatırsınız. Beni esas vuran şey ise yavaş yavaş kör olmasıydı Selma'nın. Diğer klişelerden ayrı olarak aniden değil de yavaş yavaş. Her sene gözlük numarası büyüyen ben için bu korkunç bir şey degildi, hatta yeni yerler görme isteği bile gelmedi içimden.. yalnızca okuduğum, izledigim, yaşadığım her şeyi ve her ânı her ayrıntısıyla hatırlama arzusu doğdu içimde. Öyle garip bir durum işte. İyi seyirler.

Yorumlar

Popüler Yayınlar